Forsendelse og retur

De fleste leveranser skjer med Posten/Bring/DHL. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt.

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

Frakt

Vi tilbyr Gratis Frakt på alle ordre.

Angrerett

Fra du har mottatt en vare har du 14 dagers angrerett. Angreretten gjelder kun om varen er i vesentlig uforandret stand. Om du vil angre på ditt kjøp er det viktig at du kontakter oss innen 14 dager via e-post.

Retur

Før du returnerer et produkt er det VELDIG viktig at du gir oss beskjed først og at vi blir enige om eventuelt retur. Produktet må alltid returneres i samme stand du mottok den. Returkostnadene bæres av forbrukeren.

Når varen blir returnert til oss, og vi har sjekket produktet og ser at det er i samme tilstand, kommer vi til å refundere beløpet innen 1-3 dager.

posten-bring_2.jpg?619